⭕️ جلسه هم‌اندیشی مدیران هسته‌های گزینش لرستان برگزار شد

➖ اولین نشست هم اندیشی مدیران هسته های گزینش استان لرستان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

➖ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، این جلسه به ریاست آذر عزیزی مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان و با حضور مدیران هسته‌های گزینش سطح استان، با محوریت بررسی تبیین برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۳، بررسی دستورالعمل جدید ضوابط و معیارهای حاکم برگزینش و همچنین بررسی گزینش نخبگان برگزار شد.

➖در جلسه امروز مدیران هسته‌های گزینش سطح استان گزارشی از عملکرد حوزه کاری دستگاه اجرایی متبوع در سال ۱۴۰۲ ارائه و همچنین برنامه‌های پیشنهادی مربوط به سال ۱۴۰۳ را در جلسه مطرح نمودند.

➖در ادامه مدیر هسته گزینش استانداری لرستان ضمن پیگیری موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، بر لزوم تسریع در روند اجرایی شدن این دستورالعمل تاکید کرد.

➖برگزاری دوره‌های آموزشی برای محققین و مصاحبه‌گران از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مدیر هسته گزینش استانداری خواستار پیگیری و اجرایی نمودن آن توسط دستگاه‌های اجرایی به منظور افزایش سطح آگاهی و به روز رسانی اطلاعات گزینشگران شد.

➖مدیر هسته گزینش استانداری در پایان با تاکید بر لزوم ادامه‌دار بودن جلسات هم‌اندیشی مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی، بر موضوع فرآیند گزینش نخبگان استان و همچنین فراهم سازی شرایط برای تسریع در روند گزینش این افراد تاکید کرد.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2024-04-25_09-11-49.jpg
📎 ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید