▪️ جلسه هم اندیشی مدیران هسته های گزینش استان برگزار شد

جلسه دوره ای مدیران هسته های گزینش استان با هدف ارائه گزارش عملکرد و برنامه ریزی در خصوص نحوه فعالیت هسته ها در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار گردید.

جلسه امروز به ریاست عزیزی مدیر هسته گزینش استانداری، با حضور رئیس دانشگاه لرستان و مدیران هسته های گزینش استان برگزار و بررسی مصوبات جلسه قبلی و ارائه گزارش عملکرد مدیران هسته ها در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه موضوعات مهمی در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، توانمندسازی کارکنان هسته ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تسهیل و روان سازی اقدامات با همکاری هسته های گزینش استان مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد، پیشنهادات و راهکارهای عملی خود را در زمینه پیشبرد اهداف و برنامه‌های هسته های گزینش ارائه نمودند.

همچنین در حاشیه این نشست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان با حضور در جمع مدیران هسته های گزینش استان، در سخنانی به محتوای نامه ۵۳ حضرت امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر استناد کرد و تشریح کرد که همواره می بایست رازهای مردم و عیب‌های آن‌ها را پوشیده نگه داشت.

در پایان جلسه نیز مدیر کل هسته گزینش استانداری لرستان ضمن تاکید بر ضرورت ارائه خدمات شایسته به کارکنان دستگاه‌های اجرایی در زمینه تبدیل وضعیت آنها، خواستار رفع مشکلات هسته ها با بهره‌گیری از ظرفیت های موجود و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته به دبیرخانه گزینش شد.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-07-25_12-34-44.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید