گزینشگران استان با استاندار لرستان دیدار کردند؛
دکتر زیویار: گزینشگران جزو نزدیک ترین کارگزاران به تراز انقلاب اسلامی هستند

گزینشگران استان ظهر روز پنجشنبه پانزدهم دی ماه در سالروز تأسیس هسته ی گزینش با استاندار لرستان دیدار کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، استاندار لرستان در این دیدار گفت: گزینشگران جزو خدوم ترین و نزدیک ترین کارگزاران به تراز انقلاب اسلامی هستند.
دکتر فرهاد زیویار با اشاره به این که علیرغم تحلیل این مجموعه طی سال های گذشته اجزا و افراد آن همچنان خود را در تراز بالای معیارهای انقلاب حفظ کرده اند، عنوان کرد:در مجموع کارنامه ی مجموعه ی گزینش بسیار خوب و جزو بخش های با کمترین ضعف عملکردی به نسبت سایر بخش ها می باشند.
وی همچنین اهمیت کار گزینش را جزو بالاترین خدمات قلمداد کرد و اظهار کرد: اثرگذاری که افراد استخدام شده در سازمان ها و نهایتا جامعه دارند اهمیت بالای گزینشگران را مشخص می کند.
استاندار لرستان تصریح کرد: در کار گزینش دقت نظر بالا به معنای احساس مسئولیت گزینشگران است که در این کار یک ضرورت محسوب می شود.
دکتر زیویار با اشاره به جایگاه گزینش از صدر اسلام تا کنون، گفت: گزینش یک اقدام سرنوشت ساز است چرا که تأثیر آن نهایتا تمامی ابعاد جامعه را در بر خواهد گرفت.
وی همچنین مقوله ی گزینش را در تمامی کشورهای دنیا یک اقدام مهم و مسجل برشمرد و عنوان کرد: البته معیارهای گزینش در هر کشوری به فراخور شرایطش متفاوت بوده اما در مجموع برای همه ی آنها وجود داشته و یک ضرورت است.
استاندار لرستان در پایان تأکید کرد: اگر به هر دلیلی برخی از نیروهای شاغل در دستگاه ها ناکارآمد هستند، تماما به گزینشگران باز نگشته و همه ی مسئولین، مدیران و سایر پرسنل در آن دخیل هستند.
در این دیدار عزیزی مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان، گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه داد.
در حاشیه ی این نشست با حضور استاندار لرستان از گزینشگران شاغل در استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان تقدیر شد.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-01-07_07-30-40.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید