معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان :
b_300_0_16777215_00_images_photo_2022-11-28_07-40-45.jpg

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در شرایط کنونی اهمیت گزینش برای کشور حیاتی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مجید منعمی در جلسه ی شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان که ظهر روز یکشنبه ششم آذرماه برگزار شد، عنوان کرد: در شرایط کنونی که تمرکز دشمن بر نیروی انسانی داخل کشور است ،اهمیت جایگاه گزینش به عنوان معبری برای انتخاب افراد شایسته و در طراز انقلاب اسلامی بسیار مشهود است.

وی با اشاره به اینکه گزینش بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نهاد گزینش از نظر بینان گذار کبیر انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) همواره براین امر تاکید داشتند که اعضای گزینش بایدافرادی صالح، متعهد، صاحب اخلاق کریمه و متوجه به مسائل روز باشند.

در این جلسه همچنین مدیر هسته گزینش استانداری با بیان گزارش عملکرد یک ساله مجموعه گفت :هزارو سیصد و ده پرونده در طی یک سال گذشته به این هسته ارسال شده است که از این تعداد هزار وهفتاد ونه رای ابلاغ شده است.

عزیزی به تعامل و همکاری بین هسته های گزینش استان اشاره کرد و عنوان کرد: شورای هم اندیشی در ایجاد نظام ارتباطی مناسب و بهینه در میان هسته ها و تقویت روحیه هم افزایی و هم کاری جمعی بین مدیران و گزینشگران استان نقش مهمی را ایفا می کند.

در پایان جلسه مدیران هسته های گزینش استان با ارائه گزارش عملکرد هسته دستگاه اجرایی مربوطه ، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ارتقاء جایگاه گزینش بیان نمودند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید