در جلسه ی مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی استان مطرح شد؛

استاندار لرستان: یارانه ی کاغذ در استان به صورت ویژه پرداخت شود


استاندار لرستان گفت: یارانه کاغذ برای چاپ مطبوعات در استان می بایست به صورت ویژه پرداخت شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در جلسه ی مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: در استان لرستان به جهت این که در بخش صنعت و تولید رونق چندانی ندارد تا بخش مطبوعات حمایت شوند، نیاز است که یارانه کاغذ به صورت ویژه پرداخت شوند.

وی با اشاره به نقش مهم مطبوعات و رسانه ها در توسعه ی استان و عدم وجود حمایت مالی از این بخش، تصریح کرد: موضوع مفاصا حساب اداره کل تامین اجتماعی در پرداخت آگهی های چاپ شده در مطبوعات یکی از مشکلاتی است که نیازمند پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد می باشد.

استاندار لرستان برگزاری کنگره ی شهدا را یکی از رویدادهای مهم فرهنگی استان در سالجاری قلمداد کرد و گفت: این کنگره در راستای تبیین جایگاه شهدا و مولفه های هویتی ایشان در سالجاری نهایی و برگزار خواهد شد.

زیویار با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به تقدیم ۳۰۰ شهید از لرستان طی عملیات حاج عمران اشاره کرد و عنوان کرد: دوم خرداد ماه یادآور واقعه ی مهم و تاریخی عملیات حاج عمران است که در تارک لرستان می درخشد.

برگزاری سه شنبه های خبری عامل تعامل رسانه ها و مدیران
استاندار لرستان همچنین به برگزاری برنامه ی سه شنبه های خبری در استان در راستای جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: این برنامه باعث تعامل بیشتر رسانه ها و مدیران دستگاه ها خواهد شد.

زیویار افزود: در این برنامه هر هفته یکی از مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد و دستاوردهای دستگاه تحت مدیریت خود را به منظور شفاف سازی و تبیین در قالب نشست خبری بیان می کند.

وی ادامه داد: این برنامه که از مصوبات شورای اطلاع رسانی استان می باشد ظرفیت تبدیل شدن به یک الگو در سطح استان های کشور را دارد.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-05-27_07-41-04.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید